vaknade nu eftersom jag somnade 20 över 4 ;)

Tjatja
Har gjort en ny kategori som heter 2011 !

Firandet igår var assome! och hade kul med familjen. det hände mycket kul och sen vi halv 4 så blev jag lite småtrött men jag låg o smsade med mattias i en timme typ :P behövde fan snacka med någon.. allt har varit så knas dom sista månaderna i 2010 men nu kommer det bli bättre I think..
Vi messade om typ allt, från fotboll till kärlek och djuda knslor och om ST. ;)
nu ska jag käka vidare (frukost) eftersom jag gick upp 14. men idag ska jag kanske träffa viktor issa hedda o micke för jag måste få träffa viktor! och jag måste snacka med honom :)

Kyssar..


- Just a dream with Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0