naaaaaaaaaaw!

Tjena alla söta bloggläsare!
alla mår bra? hoppas det för det gör jag.
Inte gjort så mycket idag, har faktiskt bara tänkt att jag måste träffa viktor imorr'n men så kom jag på när mamma sa det :P att jag ska gå på bio med min kusin maja som är 6år vid 13 typ men jag ska träffa viktor efter (a) :D
saknar honom fett mycket har inte träffat honom på skitlänge! men imorr'n då får jag äntligen känna hans kropp mot min..
Asså hur kan man sakna någon så här mycket? jag har lust att åka nu och bara få en kram av honom o allt!
men vi ses ju imorr'n om några oändliga timmar i mellan :/
men nu ska jag försöka messa honom eller kanske ringa honom :P <3


Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0