I'm gonna miss you so much.. I could die for you!

Allt var en dröm.. Allt var perfekt för stunden men nu vet jag inte. Jag är så jävla glad för allt som har hänt just nu. och ja det har hänt dåliga saker också men det är dom sakerna som har gjort så det blev bra igen. Fan! om några dagar så har vi ST o SK kommer inte vara med.. asså hon är en av mina bästavänner. hon finns alltid där för jag jag för henne, men nu ska hon åka till stöten (fjällen med familj o kompisar) och jag behöver henne just nu :'( Jag älskar dig så jävla mycket Helene, jag har aldrig en dålig dag med dig, du är fan bäst! haha alla minnen vi har.. inom fotbollen o fritid.. haha när vi garvar då gråter vi och kan inte sluta, vill bara säga tillsammns har vi världens bästa minnen och du är en stor del av mig! ÄLSKAR DIG!


Älskar dig så jävla mycket bästavän så det knappt går att beskriva.. ♥

Kommentarer
Postat av: SK!

Ja älskar dig me gumman! <3333

2011-01-01 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0