Första inlägget i 2011 xD

I onsdags träffade jag Miss Jones o Gauriloff, vi joggade ca 2km eller mer för de hade träning i det så jag hängde med ;) sen hittade vi en pulka som i "haffade" hahaha vi åkte det i 3tim typ o sen slaggade de hos mig och vi somnade vid 4 sen vaknade vi vid 11 eller jag vaknade att Miss J glodde på mig xD
I torsdags sov bara G hos mig för Miss J var tvungen att dra hem :/ men jag o G åkte och kollade på fotboll kl 21 typ och pappa hämtade oss vid tolv eller han kollade i en halvtimme och sen drog vi hem och vi somnade också vid 4 sen drog hon hem vid 15 och jag åkte skidor med mamma och sen duschade jag simnkade mig chillade galet med musik (Y) sen åt vi middag fondue :D
och sen vid tolv gick vi och fyrverkiverade xD och sen gick vi in o kollade på film mamma o pappa somnade :P men nu jag är vaken o pigg! (Y)
ska forsätta med mitt nu.. här kommer en bild på G! (Y)



Kyssar

Kommentarer
Postat av: Julia

Vackert. :/ <3

2011-01-01 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0