jättepigg ;)

och jag somnade, när jag hade messat jige och några andra så han ba kan inte sova och sen vad gör du? och sen är du vaken? haha märkte det imorse kände mig inte så trött men jag typ bara boom!
men det låter ju jättekul  ? hehe not
idag ska jag till skolan såklart och sen efter blir det träning efter typ 1 och en halv vecka eftersom jag var sjuk :P
men nu är jag frisk :D
vet inte vad jag ska göra, jag är jättepigg så jag gick ju upp tidigt nu, och jag börjar 10 över 9 ;O
men ska väl försöka göra något kul hehe ;)
och nu regnar det great, som cdet gjorde igår och jag glömde papraplyet i skåpet i skolan -.-
så smart :P


haha ögonen blev helt konstig :P
ska nog dra till alex och mysa nu ;)


Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0