sorry

i fredags hade vi avslutningsgest för att några ska gå ner till andra laget och vissa därifrån kommer upp och jag grät såklart först och gjore så alla började gråta :'(
det var inte menigen men Andrea jag kommer dö utan dig :/ <3
Älskar dig du är min vill aldrig förlora dig! <3
Igår så träffade jag viktor persson elsa ida micke justus och hugo.
jag elsa hugo och justus åt på justus pappas rsturang och sen drog vi och träffad dom andra igen <3
fan vad gott det var, men jag tror att Robin bengtsson från idol 2008 var där med några polare.. ;)
han var iallafall lika och snygg xD
idag spelade vi träningsmatch och hade fett kul hihi :)
och igår hände det grjej kan man säga :O fast jag är j*vligt glad över det =D
skulle egentligen på bio med persson viktor och elsa och micke typ men båda jag och elsa behöver plugga sorry boys men vi tar igen ;)
iallafall imorr'n om jag träffar ******* <3

ska käka nu


Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0