Knas x)

kommer inte kunna sova, det kommer inte lösa något!
fattar inte grät fan och nu vet jag inte vad jag ska tänka på..
Allt känns bara fel
vill inte sova, för jag känner att när jag vaknar imorr'n så kommer inte det inte försvinna från honom utan att vi kommer tänka på det, hela klassen är kaos har blivit utskickad skitmånga ggr, allt är bara bajs, ska gå till skolan imorr'n och så men spela roll jag sover eller inte men tänker inte för det kommer göra det värre
kommer ju tro att att allt är bra, men nej allt kommer vara skit imorr'n
vad ska jag ätnka på nu när alla nya problem dyker upp?
jo jag ska tänka på det positiva <3

Måste tänka positivt nu, annars kommer det aldrig funka eller så bryter jag ihop!
Elsa Boguist nu fan får vi skärpa oss och leva livet ;) <3
älskar dig syster <3

Kyss <3




Kommentarer
Postat av: elsa

älskar dig mer älskling :)<3

2010-10-28 @ 22:21:56
URL: http://eblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0