förlåt..

tar rubriken sen :P
hemma idag igen och har jag ätit frukost och dricker te nu, fast nu dricker jag silver te =) det är vatten och honung och det är jättegott fast jag har också i lite mjölk :P
idag ska jag bara chilla och ta det lugnt har försökt sova men det gick inte blev väckt av brorshans tv, så jag har varit vaken sen 9 :O Alex sover fett gulligt, eller det ser ut som han drömmer en bra dröm iallafall :D

att jag skrev så var för att jag menade inte att såra dig, visst man förlorar inte känslorna på en gång, men om du fortfarande har det säg till för jag kan inte vänta på dig, jag gillar en annan nu, jag känslor för dig, men du kommer ju inte finnas där för mig..
Jag har gått vidare "/ <3
sorry <3


Kyss <3



mer bloggning blir det senare under dagen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0