:$

Jag tror liksom att jag är kär i dig! :$
när jag satt och du höll om mig, jag blev varm i hela kroppen och kände en bra känsla,
har nog aldrig känt så förut.. Saknar dig varje sekund, jag kan inte sluta tänka på dig, du är där i min hjärna hela tiden, det känns som att du läser mina tankar.
kan bara säga en sak
JAG ÄLSKAR DIG!

Idag var man i skolan, och hade det bra, snackade nog rätt så mycket, och jag är skitsur på kihlberg och det var nog första gången jag kunde koncentrear mig så bra på spanskan. =D vet inte varför men allt gick bra
imorr'n har jag prov i spanska, det kommer gå sådär men jag pluggar på :P
Imorr'n ska jag träffa persson micke viktor elsa och fler typ ;)
Yes! får träffa dig igen ;) ♥
ska plugga lite, snacka med elsa, julia och persson snart och sen blir det peace ♥

Kyss ♥


Just nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0