Älskar dig

idag var en jättebra idag för jag och Persson är tsm och är skitglad (A)
det var linn's urtursdag för någon råkade typ sparka eller något så den ramlade ner fyra våningar på ett stengolv och hela skärmen var knas men kameran klarade sig :P stackare.
På lörddag åker jag på träningsläger och ska träna hela dagarna ;)
fett kul men jobbigt, men ändå kul =) hehe
imorr'n ska jag nog träffa elsa viktor, micke david, Persson och alla andra <3
om jag kan för jag vet inte :/
måste ju packa alla grejer och så, men jag måste få träffa dom ;P
Söndagkväll så ska jag kanske träffa Schaub =D äntligen på typ ett halv år!
aja nu ska jag plugga mer till provet imorr'n och sen chilla ;)


Kyss <3



                                         Just nu ;)


Kommentarer
Postat av: ida

persson bor typ as nära mig, man tar bara buss <3

2010-10-28 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0