förlåt för dålig uppdatering :P

skriver lite vad jag har gjort den här vekcan då! =)
Måndag träffade persson, elsa ida tristian och alla
Tisdag Skulle ha träffat, men hon dissade mig så jag drog och träffade världens bästa människor, det är ju såklart Viktor, elsa och CO..
Onsdag Var och klättrade i västberga (karbin) det var svårt men kul och tufft ;)
Torsdag Träffade hedda, issa och fanny och slaggade hos hedda och vi hade fett kul, vi måste göra om det tjejer! <3
Fredag (idag) Ska träffa Persson, elsa, tristian, david kanske ida och alla andra <3

hade skitkul igår.
Hedda skulle färga sitt håret blont hos frissan, men det blev kolafärg :O
så jag kallar henne för kolan men hon ska färga om det till mörkbrunt nu
Och jag ska kanske färga det också ;)
Jag har lite lugg nu, issa klippte och sen klippte jag lite nu, men ska till frissan om någon dag typ men aja, ville ha lugg (A)

Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0