att försöka vara någon man inte är..

Jag är inte den som vill vara någon annan. jag är den som vill vara mig själv. jag vill vara den jag har blvit född till, men jag känner mig inte trygg, jag kan inte vara mig själv, jag känner mig falsk och mår bara sämre och sämre. jag har bästa vänner och min älskade pojkvän, men igår jag kunde inte sova låg vaken i sängen i 2timmar och glodde i taket och alla känslor och tankar for runt i hela rummet, skulle jag göra så, varför inte, är det bra, nej eller ja?
allt har blivit knas och jag vill inte vara en falsk jävel.
Imorr'n kommer jag vakna upp och känna fan inte skola (asså såklart) men också alla jävla kommentarer man får.
Från och med nu ska jag försöka vara ärlig och vara mig själv.

P.s allt jag har skrivit på bloggen är sanning, för här har jag aldrig varit falsk och ljugit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0