yees ♥

fan va bra! ♥
nu är det i inte långt till söndag då man verkligen längtar till måndagen ♥
idag spelade jag match =D vi vann <3
min mamma fyllde år idag så vi firade henne :)
lite kul var det och vi har ju fått nya grannar..
ingen är i samma ålder eller äldre så det är booring!

Ska mysa lite framför tv:en och sen ska jag nog messa runt lite kanske <3..

juste kom på en sak..
Jag ska starta en bloggtäbling asså vem som har en bra blogg och så asså en man röstar på, men ni som röstar ni ska också skriva varför.. =D ♥
aja nu vet ni 


PUSS



♥ ♥ ♥ CIAO BIATCHES ♥ ♥ ♥

Vi klarar det, vi kan lita på varandra..
men bara om du inte är den omogna person som försker vara någon annan
vill kunna lita på dig för jag vill ha dig hos mina sida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0