valborg! ♥

HELLU IGEN! <3

jag skrev aldrig vad jag gjorde på valborg! mhm...
jag åkte till maja och där så var tess och sen kom stina...
sen gick vi till enskede fältet och vi hade jättekul men sen efter ett tag gick tess och stina, sen hittade vi fjooortiz henriksson och då var emma och någon annan med. Emma var ju jätteflummig.. och gissa vrf!
sen såg vi isak (happyface), fisken (dvärgen) och osacar och några till..
allt handlade nästan bara om oscar hela kvällen.. mig också ofc xD
men några hade bråkat med honom och så, jag tänker inte gå in på detaljer, men det var ätte synd om honom...
maja ringade isak på över hundra ggr den kvällen, för att vi ville kolla om de var i liv!
och när vi inte fick tag i isak så fösökte vi ringa 24/7 ändå och sprang runt och letade efter dom
vi hittade dom men de var rädda såklart eftersom dom dumma (dampbarnen) var skit många typ 20 pers.
sen var det en tjej i heddas skola som var där hon kallar henne hora och sen kom hon fram till oss och bara stod och glodde på maja!
Ehhmm... har du inget annat för dig eller problem barn :)
sen har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0