Träning..

En sak som stör mig jävligt mycket, det är när en annan kompis säger att mna är sur på den kompisen!
DU och jag vi var skit bra kompisar men nu har du blivit värsta bitchen utan någon anledning.

du säger att jag är sur på dig fast jag inte är det.. jag älskar dig gmn <3,
och du säger varför ska jag säga hela tiden, du har sagt A nu får du säga B och resten
jag kan inte ägna mitt att säga snälla till dig hela tiden, jag har ett liv, stick och var sur på mig någon annanstans!

idag var det bra.. :/ missade dig typ alla ggr :( aja nya tag på måndag ;)
ska på träningen snart, ska käka nu och sen plugga till prov på tisdag :/ booooring!



PUSS


<3 <3 <3 CIAO BIATCHES <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0