spanska.. :(

hejhej :)
idag börjar jag 9.20 så nu tar jag det lungt, hehe
och då har jag spanska :( booooring!
asså jag ska typ ha ett litet prov och sen har jag glosor på engelska :/ men jag frågade julia men hon iggade bara?
och hon sa någoy men hörde inte sen frågade vad sa du?
hon ba men strunta i det typ, asså jag vet inte, men jag fick dom aldrig..
tack julia

igår på träningen, så hade jag lust och ba skita i träningen!
jag kunde inte koncentrera mig, det var skit jobbigt
(asså om jag inte pratar om dig så kan jag inte komcentrera mig, du är den som gör mig glad!)
men sen i slutet så gjorde vi en övning och jag var ledaren över den så när vi skulle jogga i samma tempo alla tjejer, så joggade några bakom och före..
men dom ligger för visar ju inte respekt, asså ni ska visa respekt för alla i laget, ni ska inte bara igga som vissa av er gjorde, och dom som joggade bakom, ni var ju trötta och det förstår jag :)
aja ska ha träning idag också :)
hoppas att ni som fuskade visar respekt nu...

PUSS




<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0