Skit! kommer sakna..

fan!
mattias åker till flygplatsen nu för han ska åka till barca med sin famlij :'(
bajs!
trodde jag aldrig skulle känna så här för dig eller för någon annan?

Kommer saknar varje sekund när du inte är i min närhet! ♥


Ska på träningen senare ikväll
men ska jag chilla lite och gå ut i det härliga vädret solen skiner som f*n här.. <3 :D :p


Kommer sakna dig, varje meter du är ifrån mig, du är den så gör min dag lycklig,
du är den som gör så att jag lever livet, du är den som jag tänker på, du är den jag saknar och tänker på när jag ska gå och lägga mig, det är dig jag drömmar om, det är dig jag verkligen gillar
jag bryr mig inte om allt skit andra har sagt, och inte om du röker och annat skit men jag gillar dig och det kan ingen ändra på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0