plugga, plugga, plugga! :(

heej söötiar <3
idag fick jag inte gå på träning på grund av mitt knä...
Den där jävla fitt bitchen som sparka på mitt knä!
har du inget annat för dig elr!?

Har pluggat jättemycket idag, så nu är jag skit trött :/
har nog pluggat i 6 timmar elr lite mer...
snacka om tråkigt, först trodde jag att det var helt omöjligt, över 40 länder och bergskedjor, berg, floder och sjöar..
men jag klarade det ska bara finslipa det imorr'n så jag kan 100%
haha (pluggis xD) jag vill bara klara provet

Jag försökte prata med
frida söötisen men hon ba
 nää jag orkar inte.. hon e på skit dåligt humör
saknar henne skit mycket men jag försöker säga att jag saknar och vi borde träffas men nej hon ignorerar mig!
va fan, vi var som bästisar vi e bästisar men vi har glidit isär och nu vet jag inte vart jag har dig..
orkar fan med den här skiten jag kmr igåg när vi träffade olle och wille ialby och jag hade jättekul vi var skit flummiga och sen på jullovet när vi smälde smällare hade jättekul men vart tog vår vänskap?

orkar fan inte prata om det nu jag är glad nu och jag vill ha det så!
=D
skriver mer om det imorr'n :p

PUSS



<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0