mer frågor!

Hur gammal är du? Jag är 13 år, varning tonåring! ;)

 Vilka av killar i din klass är snygga? haha.. :p.. jag gillade ju danne han e snygg men jag vet inte, jag gillar ju en annan så lite svårt att säga någon annan som e snygg :)

 Vad är ditt favorit ämne i skolan? idrott, fotboll eftersom jag går i idrottsklass

 Vill du bli längre eller kortare? lite längre ;)

 Är du bra på matte? nja, jag behöver iaf bli bättre, men kom igen nu är det helg låt skolsaker vara över helgen?

 Sko storlek? normalt

Vad tycker du om Daniel h,julia hansson,sebastian och pontus s?
danne var jättesnäll men nu är han en omogen idiot!, julia är speciell, sebbe är väl schysst snackar inte så mkt med honom faktiskt :/, pontus är snäll och rolig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0