ignorera! haha det..

Ignorera!? haha det kommer inte att funka..
jag gillar dig skit mycket, men du ignorerar mig!
jag tänker ignorera dig isåfall..
i skolan så kanske tänker du inte på det jag har skrivit till dig men det gör jag hela tiden,
jag ångrar nästan att jag skickade smset!
fattar du inte vilka känslor jag har för dig?
kan inte sluta tänka på smset du skicka till mig, att du skulle skärpa dig och blablablabla
 men du gör ju inte det :(

nu när jag ignorerar dig,
så har jag ingen lust att skriva om dig på bloggen,
från och med det här inlägget,
men jag kommer skriva mer om dgi sen när vi är sams :S

idag var jag på skansken med klassen, asså vi skulle teckna
olika saker, men vi fick bestämma själv..
det skulle ha gråskala och skuggor,
så det blev enkelt men teckningen blev skitful
 men min lärare tyckte att den var "jättefin"...
det var kul, men jag saknar...

f*n sluta skriv om honom!


PUSS


<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0