glad! varför?...

hejhej :)
är glad som vanligt... :p
men nu vet jag inte vrf jag är glad!?
skolan va okej morgonen va skitbra och eftermiddagens början var också skitbra! <3 haha <3
Stannade kvar i skolan med vicktor och linn<3
vi hade jättekul, äpplenena vi åt så var det sockersprejmedel (kmr inte ihåg vad det heter xD)
så j*vla sööt du e kan inte sluta tänka på dig.. du var någon speciell!


Han e söt, du är min beskyddare,
varför betyder du så mycket för mig...
du har varit positiv :)
och nu "jag tänker bara för din skull<3"
att du skrev något sånt till mig?
omg.. jag gillar dig så j*vla mycket!
okej vi har skickat över 200 <3 och haha :p
vi skriver haha hela tiden vi är så roliga..
nää men du gör mitt liv roligare att leva va fan!
trodde inte att du eller någon annan
 skulle kunna förändra mitt liv så...
<3 DÅ NU ALLTID FÖREVIGT <3

Jag vill ha dig nära, så jag kan känna ditt hjärta dunka,
 jag vill ha dig nära så du kan beskydda mig,
jag vill ha dig nära så jag kan hålla om dig
dag & natt
jag vill ha dig i min närhet så jag inte behöver
känna livet som om det vore negativt
vill ha dig nära, du gör min dag bättre och lyser som en stjärna,
jag vill ha dig nära så jag kan säga till dig att jag gillar du hur mycket som helst
 och att det inte finns någon annan...
Du är positiv, sötast, snyggaste, hetast, bäst och snäll
det finns säkert hundra orsaker vrf det är just jag som gillar dig och att jag har funnit dig...




PUSS




<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3


ni kanske inte fattar vad jag skrev om men det handlar om två personer som jag älskar :) <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0