Frida Sötaste Schaub

Heej söötaste bloggläsare <3
ska plugga lite snart men jag kan inte koncentrera mig för jag tänker bara på Mattias, okej vi e inte tsm, vi e inte på g men vi är kompisar! <3
bara för att jag gillar honom och tkr han e snygg så betyder det inte att han måste gilla mig?

Jag gråter snart, fan!
frida min bästis, hon svarade knappt när jag skrev till henne. Svaret blev
jag orkar inte
låt mig bara vara ett tag...
jag ba tänkte jag ger fan inte upp
hon mådde inte så bra och
 hon är min ska skydda henne
nu är vi kompisar igen my bestfriend 4-ever och det tänker jag hålla men vet inte om hon kmr det :( hoppas det älskar dig frida sötaste schaub <3

är skit glad vet inte vrf men jag är ju alltid det, typ :p


PUSS



<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: elsaaa

älskar dig sötnos, saknar dej som fan gmn!! <33333

ses vi snart? hoppas det! <3

2010-05-03 @ 16:58:04
URL: http://eblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0