faaaaaaan!

asså jag blir så jävla sur!
varför ska du förstöra hennes liv!
bara för att du inte har en som gillar dig så betyder inte det att du ska förstöra för henne.. hon är fan min vän du också men vi två har glidit isär och nu håller jag med för att jag fattar fan inte varför du är så jävla dum!..
asså jag mår fan skit!
hur fan kan du göra så?


bra träning jättekul var jätteflumig..

jag gillar dig skit mycket, jag saknar dig som fan!
asså vi träffas på måndag men nu vet jag att du är borta i ett annat land och nu vet jag kan vi inte kan träffas..
jag kommer döö
smsen!
"det var bara sött gjort <3<3
 jag:
"kommer sakna dig, vet att jag gör bort mig men skit it :p:p ha så kul <3<3 <3<3 <3<3 ;);)
du: "kommer sakna dig också,haha det gör du inte :):) <3<3 <3"


är fan kääär!
skit käär!


PUSS






<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3
<3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Fråga gärna på min frågestund :)

2010-05-13 @ 10:53:45
URL: http://minicajsa.blogg.se/
Postat av: maddethemupp

om jag var du skulle jag ha skitit i honom ...

2010-05-14 @ 09:38:10
Postat av: maddethemupp

kom ihåg !

fotboll inte killar

2010-05-14 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0