hejhej <3
ska dra snart och kolla på träning,
 asså gissa?

ska fixa mig i ordningen för jag har badkläder på mig :)
har ju solat, det är skitvarmt jätteskönt,
men nu har jag annat att tänka på.

hehe idag på idrotten hade vi distanslöpning och då sprang vi till nyfors (hundängen) och sen runt till barnsjön, och innan hade jag och några andra tjejer i klassen bestämt att vi skulle bada
det var lite kallt men jätteskönt :D
sen kom vi 5min försent fast olle sa 15min, men vi blev utskällad föratt vi bade och att vi inte hade någon vuxen där och att vi kom försent men sen fick vår mentor veta så hon skällde på oss igen men aja nu ska jag fixa lite mat och sen dra till träningen ♥

PUSS


♥ ♥ ♥
CIAO BIATCHES
 ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0