du? och du<3?...

DU? FINNS INTE LÄNGRE
Du var den jag älskade dag& natt men nu
finns du inte längre i mitt liv!
fattar fortfarande inte vrf..
du var jag pratade om hela tiden,
du var den jag saknade, du var den
 jag kunde säga allt till men nu?
Jag hatar dig föratt jag älskar dig,
trodde vi hade något, men nej dom jävlarna, som är din kompisar?
dom kunde styra dig, alla visst, till och med min bästis ringde 24/7 för det!
Jag gråter när jag tänker på dom minnena vi hade och dom stunderna jag älskade...





DU? ÄR DEN JAG GILLAR!
Vrf betyder du så mycket för mig?
tänker på dig hela tiden innan jag somnar,
 tror alltid att när jag får ett sms,
att det är från dig,
i skolan?
omg, jag kan inte sluta!
söötaste roligaste positvaste snyggaste
DÅ NU ALLTID FÖREVIGT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0