diss 1: mattias diss 2: mattias.. haha

hejhej <3
asså jag har dissat mattias utan någon anledning..
jag är nog kärleksblind!
först när han satt med några tjejer i hans klass
förra veckan tror jag och nu idag...
bra jobbat mickis :)
haha nää men jag är skitglad nu liksom,
 jag vill fortsätta att vara det :)
det var väl en bra dag (förutom dissen)
och sen så säger jag omogna idiot och
 jävla omogna idiot till danne...
och nej jag har inga känslor kvar för danne,
 dom finns inte längre
nu har jag känslor för mattias (just friends!)
men danne har blivit omogen och han har blivit konstig,
 och inom det menar jag
äcklig, knäpp, ingen humor..
men nu ska jag inte bry mig om honom längre
 för annars tror ju alla att jag har känslor kvar för honom :/
 ska prata lite med mattias

PUSS




<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0