`-´ min kines

Jag gillar dig skit mkt min kines  nossredna saittam
haha bara ett litet skoj skämt,
 för julia skrev hans namn baklänges och sen paula
 "va! är han en kines det visst jag inte"
typ eller något sånt xD

har käkat middag nu sitter jag och chillar men ska väl dra nu kanske ;)
<3

tränig var kul och sen när halv träningen var kvar ser jag alla killar i klassen som spelar fotboll i tyresö!
de ba kom igen nu mickis, nu köttar vi kom igen möllnitz, kötta!
hehe
så min tränare bara tittar på mig hon ba var det där?
jag ba det var typ halva min klass :)
lite kul de skulle spela matchen efter vår träning, de skulle möta enskede ik p97 men de sög det blev 3-3.. :/
aja skit samma.


hahahahahaha jag! :)
asså jag är på skämt humör

CIAO BIATCHES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0