It´s my birthday ♥ ♥ ♥ ♥ $

heej alla bloggläsare idag fyllde jag år i´m a tonåring heheh
här kmr nga bilder från nyårsdagen när jag var hemma hos julia men hon kmr nte vara med

jag utan smink

jag igen utan smink

 hottie!   Julia sminkade mej och skrev Julia på min panna

Jag vet nte vrf men jag älskar den här bilden
   
♥ snyggasst ♥ 

och nga från idag


I´m falling kmr du ta imot mej elr?


my just me


crying <3 heheh skoja bara


sööööötaste <3 <3 <3

asså jag är ego haha men också självsäker typ elr ngt sånt


dt var en bra dag idag ofc mohahahah men bloggar mer imorr'n


♥ ♥ ♥ ♥ CIAO BIATCHES ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: hedda

grattis :)<3

2010-03-08 @ 19:35:35
URL: http://heddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0