hellu <3

Heej alla bloggläsare dagen har varit bra rasterna var BÄST heheh, spanskan med elisebeth är bara för roliga ibland asså hon ser nte om jag elr mina kompisar håller på med sin mobil. Efter skolan var jag med sötisen linn kevin henke david och kanske ngn annan heheh glömmer bort ibland men iallafall killarna skulle ha träning så innan åt de på sibylla och vi slutade vid 14 så vi sölade sen spelade vi fotboll och då ägde jag haha men dt är faktiskt lite sant och innan så hade linn gått och maja min bästis kommit så hon och jag spelade fotboll med killarna ett tag till och sen så hade de träning så då gick vi till bussen och åkte hem, sen åkte vi te centrum och gick te hm och tog ngra bilder lägger in dom sen ska äta lite och ta ngra bilder puss







<3 <3 <3 <3 CIAO BIATCHES <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0