Heej <3

Heej alla bloggläsare
i söndags så åkte jag te stöten i sälen ligger nära norska gränsen heheh
jag han nte skriva innan för jag är lite seg skulle packa massor av saker sån är jag haha =)
nu sitter jag och är loggad på fb och pratar med linn och fanni, skanr bby skit mkt vet nte vad jag ska göra är typ spppppeeeeeeediad så jag kan nog nte prata i phoni


TVÅ DIKT SOM JAG SKREV 2008

FÖRSTA

Du betyder något speciellt för mej och vill ha kvar dej i mitt liv men
 varje gång något hemskt händer är jag så rädd att jag ska förlora dej
jag älskar dej av hela mitt hjärta och ingen kan förstå hur mycket
 jag älskar dej


 om någon förlorar den som den älskar som mest
 så ska man stöta den
 och vara en omtänksam människa som ska vara en förebild

jag vet att det nte var en så bra dikt men dt är så jag känner om dom jag har omkring mej 


DIKT FRÅN 2008

ANDRA

JAG ÄSLAKAR DEJ OCH VILL INTE FÖRLORA DEJ MEN DÅ MÅSTE JAG KUNNA LITA PÅ DEJ ATT DU DU ÄR DEN PERSON SOM JAG TROR ATT DU ÄR,
 DU ÄR FÖR MEJ
 PÅLITTLIG
OMTÄNKSAM
POSITIV
OCH ANDRA POSITIVA SAKER MEN FÖR ATT DU INTE SKA GE MEJ DEN ONDA SMÄRTAN
 SÅ MÅSTE JAG KUNNA LITA PÅ DEJ
 OCH DU MÅSTE KUNNA ÄLSKA MEJ FÖR DEN JAG ÄR
OCH INTE LJUGA  FÖR MEJ
DU MÅSTE FÖRSTÅ ATT

JAG ÄLSKAR DEJ <3
 
YOU CAN TRUST ON ME I LOVE YOU DANNE SAKNAR DEJ SKIT MKT <3

ORKAR NTE SKRIVA MER






<3 <3 <3 <3 CIAO BIATCHES <3 <3 <3 <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0