blaaa

Heej idag så var vår första lektion spanska så vi började 9.20 fick sovmorgon rätt så skönt men somna vid halv ett,
när vi skulle ha so så sprang jag till linn hela tiden typ och danne för att jag behövde bara läsa 4 skit långa papper så jag ville sitta med ngn av dom, efter skolan så åkte jag hem, a juste när jag hade ätit lunch så kmr typ hälften av alla i klassen och ba fjoortiz jag ba: va taskigt (var ju oseriös var ju lite kul XD) och sen när jag kom till busshållplaten så gick kevin kalle stålis och vicktor på bussen till centrum en station så jag åkte den också men dt borde jag nte ha gjort för de fortsatte och ba vem e mickis???? FJOOOOOOOORTIZ och de sa dt typ 100 gånger men sen åkte dom som tur va och sen kom min bussen och då gick min grannar på också fann asså de är 96 skit jobbigga (sant)
och sen vid 5 åkte jag till globen med mamma så släppte hon av mig vid globen så åkte hon iväg till parkeringen och jag åkte ditt för att vi skulle prova nya kläder till fotbollen alla i enskede gjorde dt XD och vi var där typ en timme och sen köpte mamma fotbollsskor till mig men nu är jag hemma



♥♥♥♥CIAO BIATCHES ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0