ÄLSKADE LINN! <3

JAG SKREV EN SAK TILL MIN VÄN LINN ÄLSKAR HENNE OTROLLIGT MKT SOM VÄN SNÄLL SÖT OCH JAG ORKAR VERKLIGEN INTE RABBLA UPP ALLA BRA SAKER OM HENNE MEN DT ÄR NOG CIRKA FLERA MILJONER OSAKER VRF. HÄR KMR EN SAK JAG SKREV TILL HENNE:


Älskar dej min vän ska försöka göra allt så
 att du mår bra står inte ut längre
 du måste få leva ett bra liv
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ÄLSKAR DEJ LINN NORDGREN (NORRMÉN) =)

Hennes blogg
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se
www.baralinzi.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Linn

Fan vad snäll du är! Jag kommer alltid finnas för dig om det är något, det ska du veta! :D <3333

2010-03-09 @ 21:06:47
URL: http://baralinzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0