<3

Heej alla bloggläsare <3
idag så blev jag utslängd från klassrummet för att linn sa några saker om bordet hon ba:
 asså jag går in i bordsbenen hela tiden det, fett ont i knäna
jag: varför går du in i dom då?
linn: kan inte bordsbenen vara mjuka så att man inte göra illa sig!?
julia: men då går ju benen sönder?
linn: ja, men kunde benen inte vara tunare och mjuka!?
jag och julia: hahahahah
vi garvade vekligen ihjäl oss och då blev kjärstin sur så då sa hon att vi fick gå ut för att vi pratade och att om ni vill jobba seriöst kan ni gå in igen..
vi ba vill vi ska vara tysta
kjärstin: nej det här var er sista chans gå ut
vi ba: okej
och sen garvade i hjäl oss heheheheheheh
 lägger in bilder imorr'n kanske orkar verkligen nte har några saker jag måste tänka på =(
handlar om ....... ..... ... ...... ....  japp



<3 <3 <3 <3 CIAO BIATCHES <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0