23,27

Hejsan jag är jättepigg vet nte vrf men idag så strulade jag med danne hemma hos mig och vi tittade på tv fikade lite tv och sen strul strul strul strul ............................. Aa skit mysigt <3
saknar honom redan började skriva 23,27 men är inne på facebook så jag chattar med linn och fanni så dt tar lite längre tid heheh, killarna kallar mig dizzare dizzarn FJOOOORTIZ och med mera hahah kul blir inga bilder idag orkar verkilgen inte =(
 sorry

pratade med linda hade sm,åbråkat med henne nu är dt utredat men är fortfarande sur men nte på henne utan en annan människa
men nu är jag glad asså dt är dom här jävla hormonsvängarna hahaha mohahah skoja bara  HIHI





♥ ♥ ♥ ♥ CIAO BIATCHES ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Linda<333

Hej Mickis hoppas du läser den här kommentaren!:)<3

Jag läste ditt inlägg och är så glad för din skull,det är bra att det går bra för en kompis;)<3Men är ledsen fö rdet där lilla misstaget men hoppas att du värkligen inte är sur på mig längre?:/<3För du är värkligen en br akompis du med!:D<3



Ha det bra vi ses puss och kram<333

2010-03-14 @ 20:33:45
Postat av: Fanni <33

oj oj !! strul strul :D ;) haha

hare bra <3

2010-03-19 @ 14:10:51
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0