yes ♥

har gjort headern, och julia hjälpte mig med designen :D
tack så mycket ♥
imorr'n eller idag, det är ju midsommar för f*n :)
ska till grönan med familjen tror jag <3
sen på kvällen är det kompisarna som gäller,
 ut till alby eller något sånt :)

visst alla eller vem som helst får tro att jag är en fjortis, men jag är inte det!
jag kanske skriver eller bilderna ser jag ut som en fjortis,
men om du kände mig så skulle du fatta att jag inte är en som dricker mig full varje helg och har sex..
Jag är 13år,
jag lever livet men inte som en fjortis :)


fan vad jag älskar dig, du var ditt riktiga Jag när vi träffades, vi blev helt lugna när vi stod bara någon meter ifrån varandra ♥
det är sant, allt förändras under sommaren även känslorna
trodde aldrig att det skulle hända, jag grät och grät.. men nu finns det bara ett stort leende i mitt ansikte :)
för det är dig jag lever för.. ♥


♥ PUSS LOVE YA ♥


kan inte sluta le, tänker på dig gullunge

ska sova snart, om jag somnar, är pigg av överlycklighet hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0