I tisdags och igår

I tisdags så var jag på grönan med maja vi hade skita kul, sen träffade vi tess och stina.. vi åkte kärlekstunneln typ tre ggr i på raken och sen åkte vi insane och lite mer vi hade skit kul, sen åkte vi jetline och efter det skulle vi åka uppskjutet :) och en snygg crew bild kommer men när vi hade satt oss så stod två snygga killar vi ingång till sistsarna och en av dom (den snyggaste) kollade på mig och jag snackade med tessan och ni förstår inte men jag garvade ihjäl mig. maja och stina pratade skita lungt när vi var där uppe och jag och tess skrek skit mycket och maja och stina ba  snackade lungn och ro och maja förklarade med händerna med jag och tess skrek hur jävla mycket som helst xD
har skrivit det nu ett par ggr sen åkte vi kvasten som är boooring och sen åkte vi tufftufftåget :D och opelbilar och sen flygandeelefanter xD det var skit kul hahahahahahaha
here is the picture

                        Maja             Jag         Tess           Stina

igår så var jag och badade med maja. och danne, kevin, tom, stålissh, adam och anton var där blev i putade några ggr :) men det var lite kallt, men sen när jag hade blivit i putade ca 5 ggr så var det varmare haha danne och stålissh försökte skrämma mig och maja men maja blev bara skrämd haha hon typ flög upp i luften hahahahaha <3

jag var i örebro åkte i förra onsdagen och kom hem i söndags, vi hade jättekul där, vi förlorade i kvarten mot ett svenskt lag (finnar och tyskar var ochså med) och finland och svergie möttes i finalen och sverige vann :) men jag, alex, maja och andrea, vi hejade på domaren, vi gjorde hejaklackssånger och allt sånt jättekul :D
aja nu ska jag sola med alex vovvsen <3

puss love ya <3

Kommentarer
Postat av: themupp

tesssssssssssssssssssssss

2010-07-04 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0