Glad midsommar! :)

yepp!
idag är det Midsommarafton men inte länge till :)
då blir det midsommardagen..
och min emeli fyller år :) <3

Emeli
Dina tårar är mina tårar, jag vet hur det känns, jag kommer alltid att finnas där för dig.
I vått och torrt..


 

idag så var jag på grönan eller igår,
det var jättekul haha not,
 men det var inte kul direkt men 1-10
så blir det en 5a :)
vann ett skit sött gosedjur



på hjärtat står det:
ME AND YOU
FOREVER

GULLIG :)

PUSS LOVE YA <3

Nästan varje inlägg så handlar något om dig, men jag vet inte..
du är den rätta jag vet det, att jag tänker så nu, men du är någon speciell, du är inte världens snyggaste och sötaste, så tycker nog andra, men jag älskar dig för mig är du sötaste och den bästa personligheten <3
älskar dig <3....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0