?

Ibland är livet enklet men, ibland är lite svårt..
och just nu är det svårt för mig,
ni två betyder skit mkt jag skulle inte kunna släppa er
för då skulle det kännas som ett..
 misstag :/


Du är den jag har älskat dag och natt..
 jag har inte släppt dig för att jag älskar dig bara för mkt och mina känslor för dig är starka och nu när du beter dig som en omogen idiot men jag vet att längre in så finns det riktiga jag! och nu jag har M i mitt liv så kan jag inte släppa någon av er för då blir livet bara ett stort jävla misstag.

den killen som gör så att du gråter inte värd dig!
jag vet men jag älsakr honom, fredags var den bästa dagen nästan, jag ångrar ingenting :D
jag vill ha svarit ka inte vänta längre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0