bajs

orkar inte just nu, men jag har lite att skriva.. ;) eller lite mera :p

asså jag gillar dig, men du är en av mina bästakill kompisar ;) men jag har inte såna känlsor, du är jättesöt och jag gillar dig verkligen men vi.. eller bara just nu iaf :) så är vi bara kompisar <3

fan vad jag gillar dig ;) <3, visst hon kmr slå ner mig för att jag gillar dig, men vad skulle ändra på mina känslor för dig, jag har inte gjort något fel, och nu du kmr vara med henne! :( fattar inte vrf status.. jaa jag vet men snälla, lev livet, men inte på sprit och cigaretter :/
du betyder mer än.. många vet nog men annars synd :p
 första gången jag inte grät på skolavslutningenmen nu slutar min lärare :)
men niorna också jah kmr sakna dom :'( viktor :)

varje dag, varje månad, varje år, så handlar allt om killar.. :) jaa visst du kan man gilla men låt inte dom förstöra era liv, en gjorde nästan det, och jag trodde att han hade förändrats men nej.. och det är hans val :)

I was happy, but now when I met you..
I love you but something are diffrent,
and Its only how nows :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0