jag bryr mig inte om dig längre
 (nästan iaf)
att jag försökte det är jag glad över men
 att du ljög för mig när vi var ihop och
 sa 'vi är bara vänner :)'
jag fattar att du ljög för mig,
du gillade henne, men vrf kunde du inte bara säga det på en gång istället för att dröja,
jag trodde att gillade mig, jag älsakde dig det gör jag fortfarande :/
men att jag trodde att vi hade något men det som inte fanns!

jag gillar dig, jag vågade men, nu orkar jag inte hålla på med dig, jag ger upp fast jag inte borde göra det men jag gör det för jag vill inte bli sårad eller gråta varje dag pga av dig..

Den du älskar, så ska du inte ge upp hoppet, du ska inte bry dig vad andra tycker, du ska tänka på dig bara dig, för visa hur mycket du känner för henne/honom :)..


Kommentarer
Postat av: maddethemupp

mickis alla vet vem det är varför inte bara skriva namnet?

2010-06-20 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0