`-´ Fan vad jag saknar dig! ♥

tjatja bloggen ;) ♥
just nu dunkar jag musik och,
idag så skulle jag vara med Emeli, men vet inte om det kmr hända :(
får väl bomba med sms och säga det, måste prata med dig om de du skrev
"har hon inge vett i huvudet?"
fan vad jag garva :D

mitt lag var i hallstavik och vi kom 5:a asså dom 16bästa lagen i sverige är med och vi kom 5:a
 feta grymt ;)
den hette typ Panaxia cupen tor jag :p
aja nu ska jag få itag i emeli! ♥

 Ge inte upp hoppet :)
det är bara att försöka, jag förskte och
de blev inte så som jag ville, men jag är glad att jag försökte och nu är det bästa att tänka positivt..
många förstår nog inte men what ever :)


jag just nu ♥

He could be the one..

You are in my head, I can´t stop think of you


I´m yours - jason mraz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0