saknar..

typ alla :p
saknar maja, madde hela laget ;)
och <3..
snart åker jag till gothia med laget. fan vad kul det kmr bli,
kom tvåa förra året nu kmr vi bättre 1:a
hoppas jag ;)
förra året åkte jag inte med :( jag åkte till finland med familjen..
blev så sur när jag fick veta att jag inte skulle till gothia, men nu iår så ska jag spela gothia ;p
skrev inte igår kväll :p
men jag orkade inte.. :(
min brorsha åkte till frankrike i lördags morgon vid 5 :(
nu är jag kvar med mamma och pappa, och lilla hunden (inte så liten 8år faktiskt xD)
stackars mig.. nää älskar mamma och pappa :D
juste min mobil har gått sönder :(
eller sönder och sönder, fick litetet utbrott med mobilen när jag var i örebro ;p

fan vad jag skanar det där ögonblicket, när jag var i örebro,
 ditt nummer raderades för jag tog i mitt simkort
 i en annan mobil och nu.. :(

jag vet jag har skrivit om honom hela tiden :p
älskar dig honey <3
jag jag vill ha dig, men jag vet inte om jag kan lita på dig, på vad du säger
jag vet vad de andra sa men,
det är dig jag måste kunna lita på..
och kan jag det?
<3


Puss


Love ya <3


jag :D
när vi hade so
satt brevid Jigge min BÄÄÄÄÄSTIS! <3


Kommentarer
Postat av: IDA ;) <3

förlåt om jag sårat dig gumman, jag ska göra allt för att få dig tillbaka.

jag älskar dig mickis, vill bara att du ska veta att jag alltid kommer att älska dig.

ida lindh <3 mickis möllnitz

2010-07-08 @ 21:51:13
Postat av: Paulina

cooling ;P <33

2010-07-11 @ 21:31:09
URL: http://pavooos.blogg.se/
Postat av: heddathebest

sötaste mickis!!!<333

2010-07-15 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0