maja utan dig =(

bajs!
ville att maja skulle förlja med till skara men det går inte,
 vet inte varför =(
egopics kommer snart =) har typ inget annat för mig utan att jag behöver packa till gothia =)
imorr'n så har jag träning med den slutar halv nio och ska börja åka imorr'n mot skrara, asså det är fett komplicerat orkar inte förklara, men jag kanske inte kan gå på träningen =(
Idag har jag packat, eller tagit fram fett mycket kläder, har en rosa väska!!!!!!!! =) *STOOOOOLT!*
HEHE =)
min brorsa kom hem igår <3
äntligen han bara lämnade mig med mamma och pappa inte så farligt, men han e min bror kom igen liksom :p
vi sljutasde hem hans kompis och du frågade pappa honom när vi nästan var hemma hos honom,
pappa ba: höger eller vänster? han ba Ja tack, pappa ba va? han ba Aa..
hahaha garvade ihjäl mig ;) han var fett flumig :p
vet inte vad jag ska skriva mer det här blir sista inlägget innnan jag åker till skara och gothia, MEn..
skriv er kanske ikväll får se =D <3



puss

Love ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0