Idag..

har jag haft träning i två timmar i solen med laget, snacka om jobbigt men igår var det ännu jobbigare för det var typ över 40+ grader i solen! guuud!
sorry för dålig uppdatering, men hinner inte skriva så mycket jag kan berätta vad jag ska göra i veckan iaf <3 ;)


Måndag städa lite, ta fram kläder till gothia och skara ;) spela fotboll med Jr och viktor :)

Tisdag packa och packa och schteeeka i solen ;) spela fotboll med grannarna :D..
tvinga mamma att maja förjer med till skara innan gothia ;D

Onsdag ha träning med laget efter åker till landet, men förhoppningsvis med maja :D

Torsdag sover en natt sen åker vi till skara och är där två dagar, och sen åker vi till göteborg, och spelar gothia ;)

det kommer bli feta kul ;)  kommer sakna alla i stockholm, nästan alla iaf :)
onödigt att veta men, dannes brorska ska spela gothia så han och hans familj kmr vara i göteborg :D
jippie danne <3 haha ;)


var ju på grönan med madde maja danne och stålishh, feta kul det var ;)
, åkte fett mycket men sen när vi skulle hem, då var jag helt ? asså jag garvad hela tiden jag och maja var fett roliga tyckte jag iaf ;)
stålishh ba till mig. jag är mörkrädd för dig!
jag ba eh okej :D
helt **
aja dagen var helt okej hade jätte kul :D
måste leta upp mobilen nu! så jag kan messa med sociala mänmniskor <3

puss


Love ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0