TV! ♥ ♥ ♥

Heej alla bloggläsare ♥
nu sitter jag och äter en liten bit från pepparkakshuset mumsigt nja mest chokladlinserna =)
ska mysa lite med hunden ett tag men måste vara extra försiktig för ha har ont på nosen och i  högra frambenet högst upp typ, men han mår bra ♥ han ska nog få vila mest imorr'n men också gå ut och leka i snön heheh ♥
I helgen så ska jag spela cup på söndagen kuligt heheheh =) älskar verkligen fotboll men jag har nte tror på mej sj att jag kan och vågar göra vissa skaer men nu är jag verkligen tagad och jag tror att Andrea i laget har kommit hem hon var i florida i 2veckor, vi e bästisar sen ngt år sen har saknat henne jätte mkt
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 har tänkt på henne när vi spelar alla cuper och dt är då jag preseterar bäst älskar dej andra bff 24 kan nte förklara hur mkt du betyder för mej ♥ ska gå och titta på film i en halvtimme  typ hehe långt men ska ju göra andra saker också





♥ ♥ ♥ ♥ CIAO BIATCHES  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0