OMG!

Heej alla bloggläsare. jag har skrivit på blogg typ varje dag men man inläggen är helt borta, men dt är kanske föratt min brorsa har hållt på med min dator för han skulle prova ngt men skit it nu är jag inne på mammas och pappas dator för min funkar typ nte. jag e hemma för jag e sjuk =( har skit tråkit, pappa var hemma men han skulle åka och jobba så han kmr hem vid 21.00. jag var i skolan i måndags och i tisdags,mådde nte bra på måndagen men orkade gå te skolan sen på tisdag så mådde jag sämre men jag hade träning och jag ville nte missa den så jag gick te skolan ändå när pappa skjusade (staving XD) så mådde jag verkilgen skit dåligt men jag var med på träningen ändå och jag svettades såklart men frös lite och när vi skulle göra enövning så var jag skti trött men ville orka och i onsdags skulle jag vara hemma från skolan och jag hade en te träning men innan träning så skulle vi ha tjejsnack så jag var med på dt och sen maja kom och hon skulle titta på träningen så jag var kvar cirka en kvart elr tjugo minuter och pratade med henne saknar henne skit mkt fast vi träffades i onsdags och sen efter dt åkte jag hem och sen på kvällen sa mamma att jag skulle vara hemma och bli frisk, jag började 9.20 och jag vaknade åtta typ så jag skulle hinna för jag mådde bättre men sen började jag må illa så jag drack té den dagen rätt sp mkt sen idag tänkte jag att jag skulle kunna gå te skolan men jag var hemma för att jag var nte frisk och tyckte att dt var bra att jag var hemma =) nu ska jag dricka lite té och rita lite. dt låter lite töntigt och ba ska rita lite men jag har målarstaffli så jag ska måla lite grunder och sen om jag orkar målar jag, men nu ska jag gå....

♥ ♥ ♥ ♥ CIAO BIATCHES ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0