♥MAJA SÖTIS♥

´
HEEJ BLOGGEN
 <3<3<3<3<3
MAJA MIN SÖTASTE VÄN HAR GJORT ILLA SEJ HON HAR BRYTIT FOTEN ELR ETT BEN I FOTEN SÅ HON SKA OPERERAS IMORR'N =( MEN HON BLIR JU BÄTTRE DÅ =)
MEN HON KAN NTE VARA MED PÅ NGN TRÄNING PÅ 4ELR 5 VECKOR TROR JAG FAN VAD JAG ÄR LEDSEN NU SOM VI BLEV SOM TAJTAST OCH SEN GÖR HON ILLA SEJ ASSÅ JAG GRÄT FAN NÄSTAN ÖGONEN VAR FYLLDA AV TÅRAR MEN JAG VILLE SÅKLART NTE VISA DT FÖR HENNE DT VAR JU HON SOM HADE GJORT ILLA SEJ, MAN SÅG VERKILGEN HUR ONT HON HADE KMR VÄL KANSKE ÖVERRASKA HENNE MED NGT <3<3<3<3<3<3 MEN DT KAN JAG NTE SÄGA FÖR ATT HON KMR VETA VAD MIN BLOGG HETER SÅ SÄGER NTE VAD
SKREV MED STOR TEXT VET MEN ORKADE NTE ÄNDRA HAHAHAH
 <3<3<3<3  =) =) =) =)
ÄLSKAR DEJ MAJA SKÖLDMARK
♥ CIAO BIATCHES ♥

♥ÄLSKAR DEJ ♥



Kommentarer
Postat av: maja sköldmark

Hej sötis<3

tack för brevet:)mådde mkt bättre efter att jag läst de:)Nu har jag opererats och jag väntar på att bli gipsad.Hoppas på att få ett rosa gips:)hoppas de är bra me dig<3kommer nog på nästa på nästa träning och tittar:)puss på dig gmn<3333333333

2010-01-13 @ 12:55:05
Postat av: Veronica<3

Hejhej Behöver du en ny design och inte orkar eller vill lägga ut pengar på den? Nu har ebba och ajg startat en blogg men gratiis designer, du kan även bäställa men gå in på våran blogg http://designbyve.blogg.se

2010-01-13 @ 19:37:48
URL: http://designbyve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0