HOME SWEET HOME! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Heej alla bloggläsare!

Har ju varit hos frida men nu är jag hemma och ska blogga lite.....
bilder kmr nte komma på ett tag för att jag har en gammal mobil och man kan nte ladda över bilder från den te datan :'( men dt okm ju nga när jag var me frida för hon har sony ericsson och värdens sämsta motorola bläääää men så är dt....
jag kanske nte ska göra en te blogg utan har kvar den här hehe =) haru fotbollscup på söndag så jag kanske nte skriver då men jag gör dt nog efter för att jag ska cara där 7.30 och dt tar ca en timme att åka dit så Aa skriver efter cupen men skriver sen på lördag bara på eftermiddagen oxå för att kanske ska titta när de kör cup vill ju peppa =) ♥ ♥ ♥ ♥ ska gå och leka med sötisen asså min hund här kmr en bild på honom som var från somras


lilla fjortizen skojaa heheh =) love you 2 4 
om ni vet vad 24 betyder skriv dt då på kommentarer

ciao biatches love ya' you know how you're


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0