=) =(

Heej alla bloggläsare
som ni märker så har jag nte skrivit på ett tag för att
 min brorsa har nte fixat min dator men jag ska väl få en ny
och många vet att jag är ihop med danne så jag behöver nte hålla dt inom mej.
idag skulle jag ha träning men dt var snöstorm och där jag ska ha träning är typ på andra sidan stan så jag stannade hemma och har joggat ute i snön =)
tänkte att jag skulle vara med danne efter men han hade cup i danderryd och jag orkade nte följa med men jag hoppas att dt går bra för deras lag och att de vinner <3
veckan har varit bra i torsdag så åkte vi som ville te bjursås i falun och åkte skidor elr snowboard, och jag blev ihop med danne dagen innan vi åkte asså ppå onsdagen,. På torsdagen när vi var i falun så åkte vi sittliften tsm och ankarlift nga ggr men när dt var cirka 1 och halvtimme kvar så hade jag typ gjort illa knät så dt var lite jobbigt men jag tänkte nte så mkt på dt jag var ju med danne och när vi åkte sittliften så la danne armen om mej skit gulligt. asså jag har skti mkt att berätta hahah <3 <3 <3
sen när vi åkte hem så satt jag brevid honom medan vi tittade på film i bussen dt var en stor bussen typ 2 våningar och du lutade jag mot honom och han la armen om mej. i andra utgången så var dt ett stort utrymme och linn och dennis typ hånglade lite där och sen så hade vi skitkul asså dt var ju nte så jätte stort så man satt på varandra niklas, dennis satt underst sen linnéa julia linn och jag men sen kom danne så jag satte mej brevid honom och myste =) skrev tätt så mkt vet nte om ni kmr förstå vad jag skrev hehe <3
skaväl gör ngt annat nu puss puss



♥ ♥ ♥ ♥ CIAO BIATCHES ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0