Man väntar.. och väntar ;)

Hejhej

Idag skulle jag ha träffat Älskling, men issa har mått så där och jag vara bara tvungen att träffa henne. och maja och felicia var med, asså jag hade jättekul tjejer!
vi hade ätit och sen av ingen anledning gick vi in i majas badrum och satte oss och snackade skitmycket, och jag hade druckit typ bordsvatten med kolsyra och sen var det några droppar kvar och då hällde jag det på felicia, och sen kom det på issa och maja också och sen blev det vatten krig och sen duschade vi alla fyra med kläder och allt samtidigt. hahaha fan vad garva.
men sen blev mitt hår typ is när jag skulle åka hem, men aja.
nu lyssnar jag på musik och chattar med issa ,felicia ,älsklingen och nova <3
ska fortsätta med det nu


Kyssar

Kommentarer
Postat av: sandra

skit fin blogg :) besök min blogg och kommentera :)

2010-12-04 @ 11:32:43
URL: http://sandraaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0